Zašto čitate tekstove o lepoti?
Zato što vas zanima da li nova krema na tržištu zaista pegla bore? Tražite idealan puder jer želite da izgledate kao Kate Bosworth na #metgala? Zanima vas da li se inovativni #longstay karmin ne skida 16 sati ili je to marketinški trik?
Sve ove stavke su sasvim validne i veoma važne kako biste se u moru proizvoda odlučili za onaj pravi. Ali moramo vas upozoriti – ovaj tekst neće zadovoljiti nijednu od pomenutih težnji.
Iako se, uglavnom, u našim beauty tekstovima fokusiramo na kvalitet i učinkovitost proizvoda, danas smo odlučili smo da budemo površni, da rangiramo beauty brendove isključivo po tome kako su upakovani. Danas, ovde i sada, brinemo samo o spoljašnjosti. U ovom tekstu pričamo o najlepšim kozmetičkim pakovanjima!
Da se razumemo, neki od proizvoda koje ćemo pomenuti su lepi & kvalitetni, ali, s druge strane, neki su samo lepi. No, nećemo brinuti o tome, jer kad imate bočicu parfema Hermes Twilly na vašoj beauty polici – toliko je lepa, da, jednostavno, nije važno što parfem u nju upakovan miriše kao osveživač prostora.
DV Cosmetic, kozmetika za negu lica – domaći brend koji potpisuje naš poznati make-up umetnik Dragan Vurdelja. U skladu sa sastavom, koji je mahom simplifikovan i pun prirodnih sastojaka, proizvod je upakovan minimalistički i dizajnom se obraća pre svega muškim kupcima.
Fenty Beauty Match Stix – Rihanna je napravila beauty revoluciju lansiranjem sopstvenog make-up brenda, a nama se najviše dopadaju namagnetisani čarobni štapići koje možete koristiti kao ruž, hajlajter, rumenilo, za konturisanje…
Claus Porto, kolekcija sapuna – šareno i mirisno, what’s not to love <3!
Fornasetti Profumi, Flora di Fornasetti mirisna sveća za dom – Ok, ovo nije baš beauty proizvod, ali je ova sveća toliko lepa – da apsolutno zaslužuje mesto na ovoj listi (i vašem vanity stočiću)!
MAKE Cosmetic, Medieval paleta senki za oči – referišući na umetnost i prirodne elemente, britanska dizajnerka Faye Toogood kreirala je kolekciju senki za oči, upakovanih u posebno dizajniranu arti kutijicu. Kada ste poslednji put imali malo umetničko delo u vašem neseseru?
Les Parfums Louis Vuitton, parfemska kolekcija – uvek smo se pitali zašto LV parfemi imaju kič flašice. Izgleda da se i neko iz kompanije zapitao isto, i lansirao kolekciju parfema u sjajnim, minimalistički osmišljenim bočicama koje asociraju na stare apotekarske.
https://www.youtube.com/watch?v=-NOMj9KXlWo
Herbivore Botanicals kozmetika za lice i telo – PREDIVNO!
Lano višenamenska krema – krema za suvu kožu, nanosi se na bilo koji deo tela. Ne znamo kakva je, ali belu retro – minimalističku tubu s plavim detaljima obožavamo!
Buly 1803 – Ova kozmetička kuća proizvodi parfeme, kreme, sapune, sveće… i sve to po recepturi iz 19. veka. U tom stilu dizajnirane su i njihove radnje ili štandovi, a svi proizvodi upakovani tako da vas vrate 200 godina unazad i ostave bez daha!
Dyptique čvrst parfem – Samo jedan dodir ovog čvrstog parfema odvešće vas na letnji raspust u trope.