Može li na slici – šminkom – biti prikazana putenost prirodne lepote? Senzualna i sveža, lepota iz koje cure sokovi? Brend Loewe eksperimentisao je sa voćnim make-upom i izložio nas čarima boja tropskog voća na licu
Na prvi pogled čudesna, nova kampanja brend Loewe može izazvati razna opažajna osećanja i apetite jer na fotografijama model Vittoria Cerreti u ustima ima sočne plodove tropskog voća iz kojih curi sok.
Sudeći po ovoj make-up tematici, čini se da kreativni direktor brenda Jonathan Anderson osluškuje puls Instagrama. Za kampanju proleće 2018. sastavio je tim snova: fotografa Stevena Meisela, šminkerku Pat McGrath i frizera Guida Palaua i dobio seriju fotografija Fruit. Portreti su inspirisani radovima umetnika sa Instagrama fokusiranih na plodove zasićene bojama i sopstvenim sokovima, čije voćnocentrične meditacije o polu i seksualnosti prati veliki broj ljudi, te svim artistima koji u svoje radove uključuju banane, dinju, limun, papričice, jaja, papaju…
Portreti su kompozicije koje evociraju pojmove – od ukusa, prirode i biologije do prikrivanja, umetnosti i želje
Na svakoj fotografiji šminka se savršeno slaže sa živopisnim unutrašnjošću sočnog ploda u ustima:
Bela unutrašnjost kanarske dinje slaže se sa izbeljenim čelom i belim kapcima i jagodicama (fotografija gore).
Pitaja (dragon fruit) ide s kapcima obojenim intenzivnom fuksijom i crvenom.
Japanska mušmula uparena je sa žutim kapcima i tačkama izgorele narandže u spoljnim uglovima očiju.
Nar ide sa preplanuloružičastim obrazima i smrznutim trepavicama.
Mangostin je složen sa obrvama u boji tamne brusnice.
Kampanja Loewe nije ni simbolična ni bukvalna, portreti su kompozicije koje evociraju pojmove – od ukusa, prirode i biologije do prikrivanja, umetnosti i želje.
Fruit make-up predstavljen je na Nedelji mode u Parizu, a portreti će biti izloženi na 500 javnih mesta.