20.12.2016.

Millennials generacija stavlja odgovornost na prvo mesto

pr-still-3

Nova Heineken kampanja Moderate Drinkers Wanted poziva na umereno i odgovorno konzumiranje alkohola – i gađa u nerv nove millennials generacije

Kao prvo, da definišemo jedno: ko su millennialsi i šta oni žele? Večno mladi ljudi između 21 i 35 godina. A šta žele? Umerenost u svemu, pa tako i u piću. Generacija millennialsa odrasla je u vreme rapidnog tehnološkog razvoja, promena i globalizacije. Rezultat njihove životne filozofije se umnogome razlikuje od prethodnih generacija. Posvećeni su pozitivnom načinu života. A odgovorno konzumiranje alkohola je jedan od aspekata koji čine njihov lifestyle kompaktnim i ispunjavajućim.

Previše alkohola ne samo što nije zdravo već je jednostavno blamirajuće i neatraktivno – a to smatra i 97 odsto millennialsa koji su učestvovali u istraživanju Enjoy Heineken Responsibly.

Heienken je pivo premium klase koje stavlja kvalitet ispred mas-produkcije. A aktuelna kampanja Moderate Drinkers Wanted i te kako ima smisla, budući da se suštinski vezuje sa filozofijom brenda. Reklami spot okrenut je ženskoj populaciji, te u muzičkom klipu žene pevaju u barovima, klubovima, na ulicama Los Anđelesa i u javnom saobraćaju hit I need a Hero. Odnosno traže muškarce koji umereno konzumiraju alkohol, te su samim tim i seksi i tako cool.

pr-kv

U Heineken istraživanju Enjoy Heineken Responsibly, u kojem je učestvovalo 5.000 millennialsa, navodi se da se svaki treći ispitanik barem jednom našao u social shamings situaciji. I zato što nam je virtuelna egzistencija veoma važna, ne želimo da se kompromitujemo, te 75 odsto millennialsa veoma vodi računa o tome koliko će alkohola konzumirati. Za sedam od deset ispitanika strah od gubljenja samokontrole jeste vodeća motivacija za umerenom konzumacijom alkohola, sledeći moto Personal brand is key!
Slažemo se u potpunosti sa mišljenjem nove generacije. Zato što smo mi gospodari našeg univerzuma – a tu privilegiju je potrebno odgovorno nositi na plećima. Previše alkohola ne samo što nije zdravo već je jednostavno blamirajuće i neatraktivno – a to smatra i 97 odsto ispitanika.
Zaključak: umerenost je ključ samosvesti i samopouzdanja. Živeli!