Kada imate dve strasti, nema razloga da ih odvajate, Tommy Hilfiger je pokazao u Milanu kako izgleda kada se njegova ljubav prema modi i Formuli 1 spoje u jedinstven doživljaj
Tommy Hilfiger najavio je TOMMYNOW DRIVE, hepening nabijen energijom, zasnovan na modi, inovaciji i adrenalinskom svetu Formule 1. Inspirisan njegovom ljubavlju prema moto-sportu, događaj je kombinacija brzine i neposrednosti, uz malo vintidž nostalgije.
Četvrti TOMMYNOW modni šou za proleće 2018. odigrao se u okviru Nedelje mode u Milanu. Nakon uspeha prva tri TOMMYNOW događaja, proleće 2018. zasnovano je na prepoznatljivom Tommy Hilfiger formatu „sad vidiš, sad kupi“, te su svi komadi sa piste istovremeno bili dostupni za kupovinu u svim kanalima prodaje, i to u preko 70 zemalja.
Modni događaj TOMMYNOW dotutnjao je u grad sa najvećim hitovima iz kolekcije za proleće 2018. Kolekcija je kul, samopouzdana i svaki komad je već u prodaji. Odali smo poštovanje Tommyjevoj dugotrajnoj ljubavi prema trkama, spajajući i za njega i za nju naše američko nasleđe sa modernim atleticizmom, kažu iz Tommy Hilfiger tima.
Muška i ženska kolekcija sa piste već je dostupna za kupovinu u svim postojećim kanalima prodaje u preko 70 zemalja
U okviru kolekcije poigrali smo se oblicima i proporcijama, naše ikone dobile su neočekivan grafički tretman, inspirisan šarenim trakama sa moto-kombinezona, šahovnicama i arhaičnim logoima. Naš pionirski duh podstaknut je partnerstvom sa Formula One World Champions Mercedes-AMG Petronas Motorsport, čime smo pomerili granice živih iskustava dok smo ostali pristupačni za sve uz pomoć aplikacije TOMMYNOW, objašnjavaju iz modne kuće.
TOMMYNOW DRIVE je označio globalno lansiranje esencijalne kolekcije TommyXGigi za proleće 2018. Internacionalni supermodel Gigi Hadid globalni je ambasador brenda Tommy Hilfiger Womenswear, koji uključuje odeću, obuću, aksesoar, naočare za sunce, satove i parfeme. Kolaborativna kolekcija TommyXGigi slavi brzinu – od Tomijeve ljubavi prema moto-sprotovima do Giginog brzog životnog stila
Fast Company je nedavno, u svom čuvenom godišnjem izdanju, proglasio kompaniju Tommy Hilfiger jednom od top tri inovativne kompanije u kategoriji Stil. Ovo priznanje dodeljeno je zbog jedinstvenog TOMMYNOW „sad vidiš, sad kupi“ pristupa, čime je skrenuta pažnja na prve na svetu digitalne i komercijalne inovacije koje je Tommy Hilfiger lansirao kroz ovu platformu.
Odabrani modeli iz nove TOMMYXGIGI kolekcije dostupni su u TOMMY HILFIGER radnjama u Beogradu – Rajićeva Shopping Center i Ušće Shopping Center, Novom Sadu – Zmaj Jovina 19 i Nišu – Forum Shopping Center.