14.11.2017.

Komad koji najjače govori o stilu, ali i o karakteru

42 magazin
Promo

Možete da se presvučete bezbroj puta u toku dana, da iz sportske uđete u večernju kombinaciju, ali jedan komad uvek ostaje sa vama – novčanik koji krije esenciju vašeg stila. Da li ste razmišljali o tome?

Glam up

Finalne skice se testiraju na modelu od kartona, a zatim se prelazi na kožu

Kada čujemo da je nešto izrađeno po nemačkom kvalitetu, tada se sa dvostrukom pažnjom i poverenjem odlučujemo za to „nešto“. Baš zbog toga nas je oduševila vest da je jedan brend kao što je Esquire stigao u Srbiju.

Glam up

Ženski novčanik od glatke kože Esquire, Glam up

S obzirom na to da se bliži vreme praznika, kada darujemo poklonima nama posebne osobe i sebe, tražimo onaj koji će biti uvek pri ruci da ih podseti na nas, a kada znamo da će to trajati godinama, onda nema dileme prilikom izbora – novčanik je prava odluka.

Svaki novčanik sastavljen je od čak 50 odvojenih delova

Kao što smo rekli, sve je promenljivo u vašem stajlingu zavisno od prilike, doba dana ili raspoloženja, ali kada je reč o novčaniku, on je konstanta. Da nije nimalo lako odabrati pravi, onaj koji će se momentalno prilagoditi i pogoditi stil onog ko ga nosi, to znamo, zato smo rešili da zagrebemo ispod površine i proanaliziramo šta se krije iza onog koji nam se dopao na prvi pogled.

Glam up

Savršeno glatka koža je prvi utisak kada uzmete u ruku Esquire novčanik, dizajn jednostavnih linija koji nadograđuje i podiže utisak vašeg stila na viši nivo jer poznato je da o njemu najviše govore sitnice i odlična funkcionalnost kada vidite organizaciju pregrada.
To je ono što vidite spolja, kada imate gotov proizvod u rukama. Mi smo želeli da saznamo šta se krije iza i kako nastaje jedan novčanik sa Esquire potpisom do momenta kada ga stavimo u tašnu.

 

Ova nemačka kompanija nastala je pre čak 60 godina kao porodični biznis izrade proizvoda od kvalitetne kože. Danas je to internacionalna kompanija sa preko 500 prodavnica širom sveta, a kod nas se nalaze na policama Glam up multibrend radnji.

Glam up

Fabrika počinje sa radom 1951. godine

Ono što je tada i sada isto jeste pažnja prilikom izrade svakog proizvoda i odabir najkvalitetnjih materijala. Da ovo nije još jedna proizvodna traka, dokazuje nam njihova priča o pretprocesu proizvodnje, što u prevodu znači da je svaki komad kože od kog nastaju novčanici, tašne i kaiševi obrađen u njihovoj radionici od sirovog materijala, preko i sortiranja, do finalnog bojenja i sečenja.

Glam up

Velur koža, glatka i ona sa strukturom obrađuje se u istoj fabrici na tradicionalan način

Ako se pitate kako nastaje jedan novčanik, mi smo se raspitali za vas. Nakon skica, prave se modeli u papiru, za svaki kroj bira se koža koja najbolje odgovara dizajnu, a zatim se seče na čak 50 delova od kojih je sastavljan svaki novčanik.

Glam up

Metalni kalupovi se koriste i danas u procesu proizvodnje

Ručna izrada je bez obzira na potražnju ono čega se Esquire ne odriče jer, kako kažu, to je jedini način da svaki proizvod bude savršen.

glam up

Tradicija i kvalitet nisu jedine karakteristike ovog brenda, jer se njima to podrazumeva, zato su sami sebi zadali inovativnost kao novi zadatak i neprestano su u trci da ga ispune. Osim nagrada koje govore o ispunjenosti ovog zadatka, o tome svedoče i opipljive stvari, a to su njihovi patenti na kojima neprestano rade.

Glam up

Poznato je da dizajn treba da ispunjava estetske i funkcionalne zahteve, zato su oni razvili Card Safe tehnologiju koja ih stavlja u kategoriju najsigurnijih novčanika na svetu. Osim posebnih pregrada dizajniranih tako da kartice ne mogu da ispadnu, osmislili RFID su i zaštitu za sve čipove vaših ličnih i kreditnih kartica od očitavanja. Narodski rečeno, spojili su lepo i korisno. Nekoliko linija proizvoda pokrivaju sve stilske kategorije, a osim novčanika nama su zapale za oko male sitnice koje privlače mnogo pažnje, kao što je držač za novčanice.

Nekada je dovoljno da osetite ljubav na prvi pogled i odlučite se za torbu ili novčanik, ali kada znate da ta ljubav ima pokriće, onda ostajete verni bilo da je u pitanju brend ili nešto drugo.