18.09.2017.

Festival komunikacija u Rovinju – gradu razglednici

Mirjana Nikolić
Promo

Weekend Media Festival najveći je regionalni festival komunikacija koji se već 10 godina održava u prostoru stare tvornice duhana u Rovinju, a o svemu što ovu manifestaciju čini važnom za dobro razumevanje razgovarali smo sa idejnim tvorcem i direktorom Weekend Media Festivala Tomislavom Ricovim

Weekend Media Festival

Jubilarni, 10. Weekend Media Festival, najveći regionalni festival komunikacija, održava se od 21. do 24. septembra u prelepom, sunčanom Rovinju, a mi smo o značaju ove manifestacije porazgovarali sa njenim osnivačem i direktorom Tomislavom Ricovim, koji inspiraciju za sve preduzetničke, kreativne i marketinške podvige pronalazi u muzici.

Za vas ljudi kažu da ste preduzetnik zabave. Pored toga što vodite uspešnu marketinšku agenciju Pepermint i idejni ste tvorac i direktor Weekend Media Festivala, bili ste i DJ, radijski voditelj, vlasnik restorana… Recite nam malo više o tom periodu.
Sve moje preduzetničke aktivnosti dolazile su iz istog izvora – muzike. Kao DJ organizovao sam u klubovima tematske partyje koji su zapravo bili eventi. Tako da mi je prelazak u event marketing bio prirodan. Takođe, kako nisam imao omiljeno mesto za izlazak u Zagrebu, otvorio sam svoj klub – Pepermint. Za njim je došao i Johann Franck, Kic….svaki sa svojom pričom.

Kako ste došli na ideju da organizujete WMF 2008. godine?
Nisam bio zadovoljan marketinškim događajima i konferencijama tada u Hrvatskoj, mislio sam da bi najkreativniji ljudi u zemlji trebalo da se okupljaju na kreativnije zamišljenom i bolje odrađenom događaju. Isto tako, smatrao sam da je vreme da se regija okupi na jednom mestu, da se spoje ljudi iz iste struke iz zemalja nastalih na ruševinama Jugoslavije, te da se započnu nove suradnje u medijima, marketingu, biznisu…

Zašto ste baš izabrali Rovinj kao destinaciju za održavanje WMF?
Iz više razloga. Rovinj je grad razglednica, ne može biti lepši. Nalazi se u tradicionalno tolerantnoj Istri, bio je omiljeno letovalište ljudi iz svih krajeva bivše države.
Sedište je našeg partnera Adrisa i ima predivnu originalnu lokaciju stare fabrike duvana u centru grada.

Nisam bio zadovoljan marketinškim događajima i konferencijama tada u Hrvatskoj, mislio sam da bi najkreativniji ljudi u zemlji trebalo da se okupljaju na kreativnije zamišljenom i bolje odrađenom događaju

Ove godine WMF slavi 10 godina. Kad pogledate unazad, šta je ono što biste istakli kao najveći uspeh kada je ovaj festival u pitanju?
Po prvi put smo uspeli da okupimo regionalnu profesionalnu elitu, što nije uspelo nijednom događaju do sada. Takođe, posetioci koji jednom dođu, stalno se vraćaju.

Pre 10 godina Pepermint je brojao petoro ljudi. Koliko sada ljudi ima u agenciji?
Ne puno više – sedmoro. Puno je više povremenih i stalnih saradnika.

S obzirom na to da je muzika 50-ih godina na vas ostavila najveći utisak, a možda se može reći i formirala vaš muzički ukus, da li možete da izdvojite bend odnosno/izvođača kog ste najviše slušali.
Nemoguće je izdvojiti jednog, ali ako moram, to je onda Gene Vincent.

I za kraj. Šta radite kada dođete kući sa posla?
Slušam muziku, čitam, gledam dokumentarce ili serije ili filmove…

Weekend Media Festival