Ona je stručnjak za fotografiju, guru dobrog ukusa, a spada među najpoštovanije stručnjake u domenu društvenih mreža i medija. Ona je preduzetnica i internacionalna influenserka. Žena prozor u svet i nova muza brenda Lancôme
Italijanka Chiara Ferragni (Kjara Feranji), nekada studentkinja prava iz Kremone, svoj lični hobi uspela je da preokrene u profesionalnu karijeru tako što je svoj osećaj za stil pretvorila u uspešan poduhvat. Zvezda Instagrama, uvek željena u prvim redovima na svim važnim događajima, predstavlja oličenje one generacije žena za koje je sve moguće i za koje društveni mediji danas nisu ništa drugo do platno na kome mogu da iskažu sve ono što jesu i što žele.
Godine 2009, dok je još uvek živela u Milanu, pokrenula je blog o životnom stilu The Blonde Salad – i gotovo istog trena, zahvaljujući svom stilu i istančanom osećaju za modu, taj blog je postao referentno mesto i adresa koju posećuju svi pripadnici sveta mode. Njen doživljaj ovog sasvim novog medija nadahnuo ju je da lični život pretvori u blog o stilu – tako što će pomešati sve sastojke sopstvenog kul izgleda koji postiže uz minimalni napor. Danas, nakon devet godina, više od 11 miliona ljudi širom sveta sledi opčinjenost modom, avanture i putovanja ove najevropskije uticajne ličnosti koja deluje globalno.
Chiara je na Harvardu već dva puta bila predmet studije slučaja, a zbog ličnog uspeha postala je primer koji se ističe kao uzor koji drugi treba da slede
A blog je bio samo početak: godine 2013. Chiara Ferragni osnovala je TBS Crew (The Blonde Salad Crew) uzdižući svoju viziju na sasvim nov nivo i pretvarajući svoj blog u kompletan medijski maloprodajni objekat koji ima više od 600.000 poseta mesečno i koji poseduje platformu za e-trgovinu.
Moda na prvom mestu. Chiarin upečatljiv pogled postaje njen zaštitni znak: vrcavo plavo oko oivičeno dugim, tankim crnim trepavicama postalo je njen logotip – može se zapaziti na njenoj kolekciji cipela.
Ubrzo je usledila i e-prodavnica The Chiara Ferragni Collection, koja distribuira njenu kolekciju. Danas se njena robna marku prodaje u više od 300 maloprodajnih objekata, od Pariza do Njujorka, a u septembru 2017. proslavila je otvaranje prve tri vodeće prodavnice u svom lancu – u Milanu, Šangaju i Čengduu. Na velikom događaju povodom otvaranja u Milanu više od 4.000 obožavalaca došlo je da se lično upozna sa Chiarom.
Godine 2017. ponela je titulu „najuticajnije ličnosti u svetu mode“ koju joj je dodelio američki časopis Forbes
U Chiarom poslovnom timu je i deo njene porodice, pa se Valentina Ferragni, njena mlađa sestra koja i sama ima više od 1,6 miliona pratilaca na Instagramu, u brojnim prilikama fotografiše sa sestrom.
Pronicljiva poslovna žena, harizmatična predvodnica generacije, Chiara je generalni direktor svoje kompanije od 2017, a te iste godine ponela je titulu „najuticajnije ličnosti u svetu mode“ koju joj je dodelio američki časopis Forbes.
Iskustvo na društvenim mrežama upareno sa talentom za komunikacije i kreiranje javnog imidža privukli su čak i pažnju akademika, budući da je na Harvardu Chiara već dva puta bila predmet studije slučaja, a zbog ličnog uspeha postala je primer koji se rado ističe i uzor koji drugi treba da slede.
Sreća najbolji pojavni oblik koji lepota može da poprimi
Iskrenost, nesputana volja, sreća, savremenost – sve su to reči koje odzvanjaju kroz njenu viziju, putovanje i filozofiju koju brend Lancôme simbolizuje širom sveta više od 80 godina. Stoga je najprirodnija moguća odluka bila zamoliti ovu uticajnu i inspirativnu ličnost da se udruži sa kućom Lancôme i postane njena muza.
Ova krajnje višeslojna ličnost gaji evropski životni stav, ali italijanski i losanđeleski životni stil, a sada očekuje i prvo dete. Chiara i Lancôme zajedničkim snagama izraziće tu raznovrsnost, naravno, posredstvom društvenih mreža, ali i kroz brojne projekte (koji su i dalje pod velom tajne) tokom cele godine.
„Toliko sam uzbuđena zbog saradnje sa brendom Lancôme. Još kao sasvim mlada devojka u Kremoni bila sam veliki obožavalac ove robne marke. Parfem Trésor bio je miris koji je obeležio moje tinejdžerke godine. Poštujem i delim vrednosti nastale kroz istorijski razvoj brenda. Njegov ideal lepote predstavlja pozivnicu na ličnu sreću i samoostvarenje, što su temelji i moje filozofije. Ponosna sam što mi je, zbog mojih poduhvata i uticaja koji imam, kuća Lancôme ukazala poverenje i poverila mi ovu ulogu muze“, objašnjava Chiara Ferragni.
Danas više od 11 miliona ljudi širom sveta sledi opčinjenost modom, avanture i putovanja ove najevropskije uticajne ličnosti koja deluje globalno
A Fransoa Leman, generalna direktorka Lancôme International dodaje: „Saradnja sa Chiarom Ferragni simbolizuje našu spremnost da nadahnjujemo mlade žene kroz uzore sa kojima i same mogu da se poistovete. Ponosni smo što sarađujemo sa ovako inspirativnom, uticajnom ženom koja zrači energijom kroz prefinjenu kombinaciju osećaja za šik i inteligenciju, kako bismo još jednom potvrdili kako je sreća najbolji pojavni oblik koji lepota može da poprimi.“
Tako se timu žena koji širom sveta širi francusku izuzetnost luksuznih kozmetičkih proizvoda brenda Lancôme, žena koje očaravaju i zrače energijom, kao što su Julia Roberts, Kate Winslet, Kate Winslet, Penélope Cruz, Lupita Nyong’o, Lily Collins i Taylor Hill, pridružila i Chiara Ferragni.