U potrazi za prirodnim, zdravijim poslasticama, primetili smo i probali slatkiš od fine čokolade i domaće šljive koji proizvodi Nostalgija iz Pančeva, pa smo oduševljeni o njemu porazgovarali sa ljudima koji su ga osmislili
Njeno veličanstvo suva šljiva! Recite nam zašto baš ona? Koja su to čudesna svojstva ovog voća koje reprezentuje podneblje na kojem živimo?
Šljiva je veoma zdrava, a i želeli smo da napravimo poslasticu sa domaćim voćem, jer je prirodno da jedemo domaće voće koje su jeli naši preci.
Osim što je ukusan, proizvod je veoma zdrav, sadrži antioksidante, čak 44 odsto preporučene dnevne doze vlakana
Šljiva i čokolada, kako se ta dva ukusa prožimaju?
Ko je probao, kaže odlično!
U slatkišu od 90 grama je čak 80 odsto voća – 70 grama šljive. Šta to znači za sladokusce i kome je proizvod namenjen?
Osim što je ukusan proizvod je veoma zdrav, sadrži antioksidante, čak 44 odsto preporučene dnevne doze za unos vlakana.
Kako počinje vaša priča i, budući da se zovete Nostalgija, šta je za vas nostalgija?
Hteli smo da napravimo proizvod koji budi nostalgiju, u smislu vremena kada su nam majke pažljivo birale najbolje proizvode, prirodne i ukusne, kao što neko nedavno reče „pravu hranu“.
Ambalažom komuniciramo sa kupcima, izjave su jasne i merljive, ljudi prepoznaju iskrenost
A sve je vezano za emocije. Koje emocije budi šljiva u čokoladi?
Ne znam za emocije, mi smo bili vođeni idejom da proizvod budi poverenje, ako na njemu piše da ima određen procenat šljive, da to stvarno bude tako.
Zašto je važno da poslastice budu ručno pravljene?
Mi tokom celog procesa imamo kontrolu nad proizvodom, svaki proizvod prođe kroz naše ruke. Mada smatram i da bi bilo jako teško da se proizvod pravi industrijski jer se šljiva lepi. U svakom slučaju, mislim da industrijsko štancovanje ne može da se poredi sa ručnom zanatskom proizvodnjom. Ja lično uvek volim da kupim ručno pravljene i zanatske proizvode, jer se neko više trudio da ih napravi.
Želeli smo da napravimo poslasticu sa domaćim voćem jer je prirodno da jedemo domaće voće koje su jeli naši preci
Poslasticu ručno i pakujete u jednostavan omot sofisticiranog grafičkog dizajna koji je dobio priznanje za kreativnost prestižnog engleskog univerziteta Oksford. Recite nam nešto o pakovanju i šta je važno da se vidi pre nego što se proba?
Jedan od razloga što je proizvod zapažen za veoma kratko vreme jeste i ambalaža. Mi koristimo ambalažu da komuniciramo sa kupcima, izjave su jasne i merljive i ljudi u njima prepoznaju iskrenost.
I za kraj, nestrpljivi smo da čujemo – gde možemo da kupimo ovu poslasticu?
Hvala na pitanju: Beogradski aerodrom, Maxi (Čika Ljubina, Zorana Đinđića, Delta, Neznanog junaka, Cvetni trg, Mirijevski venac, Gospodar Jovanova), Aroma marketi, Vero, Soulfood, Hoteli Mariott, BAH, Metropol Palace, brojne zdrave hrane.