Natalia Vodianova je savršen izbor ako želite da predstavite lepotu i senzualni svet, osnovu H&M Conscious Exclusive kolekcije za 2017. godinu
Kada nastane novi trend, modne kuće daju verziju sa svojim potpisom, ali ekološki trend koji su brendovi počeli da prihvataju jedan je od onih za koji se nadamo da će se duže zadržati i postati masovno prihvaćen. Conscious Exclusive je ključni deo u kretanju kompanije H&M ka održivoj budućnosti. U celoj ponudi H&M-a 26 odsto proizvoda pravi se od održivih materijala, a cilj je da se taj udeo povećava svake godine.
„Za ovogodišnju H&M Conscious Exclusive kolekciju mislili smo ne samo na izgled odeće već i na to kako će se ona osećati i zvučati. To je kolekcija koja će ugoditi svim našim čulima, kao i želji da ostvarimo održivost u svemu što radimo”, izjavila je Pernila Volfart, glavna dizajnerka i kreativna direktorka kompanije H&M.
„H&M kolekcija Conscious Exclusive prikazuje kako i uz najbolji stil možete da vodite računa o planeti i da pomognete njenoj zaštiti za budućnost. Kolekcija je veoma lepa, sa komadima odeće napravljene od održivih materijala koje ćete želeti da nosite u predstojećoj sezoni“, rekla je Natalia Vodianova, zaštitno lice kampanje i osnivač Elbi – filantropske digitalne platforme koja povezuje korisnike sa globalnom mrežom humanitarnih fondacija.
Svaki komad urađen je od održivih materijala, uključujući BIONIC® – poliester napravljen u potpunosti od reciklirane plastike iz otpada prikupljenog na obalama. Osim kompletne ženske linije, ova kolekcija napravljena za posebne prilike prvi put sadrži i dečju liniju, a biće dostupna od 20. aprila u H&M prodavnici u Knez Mihailovoj ulici, kao i u 160 prodavnica širom sveta.