09.10.2017.

PVC by Chanel

42 magazin
Instagram, Pinterest

Trend, trend, trend! Da li me (ga) pratite?

trend

Za sam kraj, nakon četiri nedelje, putanje Njujork, London, Milano, Pariz, kao grand finale, tačka na kraju koja postaje znak uzvika, eksplozija pažnje, početak i kraj, veliki Karl Lagerfeld zatvara Paris Fashion Week fascinantnom revijom sa Chanel popisom.
A Chanel ništa manje ne zaslužuje iz više razloga.
Zato što ga je avangardna žena koja je bila ispred iliti mnooogo iznad svog vremena postavila, zato što su ona i njen kroj sinonim za bunt, inovaciju, elitu koja sme da se usudi i bude drugačija, zato što i sad pomera granice, ili bar trebalo tako da bude.

trend

Za Karla se ne zna koliko ima godina, nagađa se da mu je oko 85. Zna se da voli mačke, zapravo svoju Choupette koja se već našla u njegovim kampanjama, zna se da je opsesivan, da je apsolutni perfekcionista jer germansko poreklo tako diktira, da je jedan od retko živih legendi dizajnera, da i dan-danas olovkom crta svaku skicu, ali istovremeno prati sve internet inovacije, otkriva Instagram influensere i katapultira svoju i njihovu slavu dodajući što veći broj followera sa bezbrojem novih lajkova za Chanel. A Chanel je savremen jer Karl je savremen, zna sve što vaš deka od 80+ leta ni ne želi da zna.

Tvid kompletić, kakav je nosila vaša baka ili mama, ili su pak samo maštale o njemu jer su nekoliko hiljada evra ipak ulagale u nešto drugo, postaje izbor nove, mlade generacije. Tako se brend osavremenjuje, prati vreme u kome se nalazi ili se to možda drugačije naziva

Za ovu sezonu, u skladu sa svim trendovima i mikrotrendovima, Karl je pripremio novu kolekciju. Za slučaj da ne znate, u šta sumnjamo, i pitate se ko je nova Chanel devojka, odgovor sledi: uvek, ali apsolutno svake sezone to je najpopularnija devojka te sezone, a ovog momenta to je ćerka čuvene Cindy Crawford, šesnaestogodišnja Kaia Gerber. Ona je nova miljenica svih iz sveta mode i, naravno, omiljena Karlova devojka. Kaia je otvorila reviju, što je za nju bila neopisiva čast i ostvarenje snova iz detinjstva, a Karlu je to bilo osvajanje novog podmlatka – gooomile njenih fanova istih godina ili nešto mlađih koji sada postaju fanovi brenda Chanel.
Tvid kompletić, kakav je nosila vaša baka ili mama, ili su pak samo maštale o njemu jer su nekoliko hiljada evra ipak ulagale u nešto drugo, postaje izbor nove, mlade generacije. Tako se brend osavremenjuje, prati vreme u kome se nalazi ili se to možda drugačije naziva.

3

To nije dovoljno! Sada dizajner mora da zakuca i usadi se u mlade mozgove kao kul i na drugu loptu, i tu osigura trajnije svoje mesto. To Karl radi najbolje od svih, pa nezaobilaznim tvidom, za koji mu verovatno stoji u ugovoru da mora da se ponavlja iz sezone u sezonu, mora da iznese nešto za čim će svi poludeti. Bukvalno i slovima S-V-I! To se zove trend. To ne sme da traje godinama, nikako! To ne sme da traje ni do sledeće sezone! To mora da bude samo na par meseci i mora da se proda do poslednjeg komada! Jer to je trend.
Molim za malo pažnje, za slučaj da ste to propustili pre nekoliko dana, jer ako ne znate šta je najnoviji trend by Chanel, viđaćete ga na ulicama za par meseci apsolutno svuda. No, zašto ne biste ispratili trend, očima, uz osmeh ili mišljenje. Pa, mi hoćemo rečima, a vi kako vam se svidi.
Dakle, reč je o PVC-u. Znate na šta mislimo, plastika kao takva, u ovom slučaju providna, pa sve od toga: gležnjače, kratke čizme, čizme iznad kolena, šešir, tašna, tašnica, rukavice. Zaboravite na kožu, svilu, pliš, vunu jer nov materijal koji predlaže modna kuća, između ostalog i visoke mode, jeste PVC. Ove modele iz jedinstvene Chanel ponude kopiraće svi širom sveta, pa će doći i do naših butika, a možete se latiti stvaranja custum komada po svojoj meri. Recimo, ako želite rukavice, možete u DIY verziji da načinite gotovo iste samo bez Chanel etikete, pa da proverite kako će vas gledati u prolazu na ulici, a možete nam to i javiti, svakako ga nećemo isprobati.

trend

Sada kada znate šta je novi-stari trend i najnoviji trend, koji, da se razumemo, nije lako smisliti jer treba da bude neviđen do sada i mora da bude na svačijoj wish listi već na prvi pogled, razmislite da li ćete ga pratiti ili ostaviti za sobom.