Prednovogodišnja groznica se ne odnosi samo na šoping, modne kuće osim komada na sniženju imaju i nove veće ili manje kolekcije – ovo je top 10
Ako posmatramo decembar s modnog aspekta, prva asocijacija je, naravno, novogodišnji šoping! Vreme je sniženja i konačno možemo da priuštimo komade koji su inače iznad našeg ličnog stilskog budžeta. No, kada je reč o modnim kućama, one sada, osim što sumiraju godišnje utiske u brojkama i prave finansijske prognoze za narednu, ovih dana predstavljaju super nove pre-fall kolekcije. Pređite listu od 10 brendova, možda vas neki modeli inspirišu, pa promenite svoj šoping pravac.
Gucci
Alessandro Michele poželeo je da napravi svojevrstan omaž svojim omiljenim filmovima The Bird i Inferno, pa je njegova nova kolekcija kostim, dok mu je Rim poslužio kao scenografija. Što, složićete se, u ovoj konstelaciji stvari ima smisla jer njegov dizajnerski pravac više liči na scenski kostim nego na savremenu odeću, no trendseterke se sa ovim neće složiti jer Gucci od glave do pete ipak ostavlja utisak.
Tory Burch
Sa samo 12 fotografija editorijalskog tipa, ovde je akcenat na atmosferi koju kolekcija treba da prenese. Odeća je u drugom planu, u svojstvu sredstva koje treba da dopuni utisak poruke koju modna kuća želi da prenese, a poruka glasi: manje je više.
Versace
Poznata modna kuća odlučila je ove sezone da igra na sigurno, pa da se nađe za svakog ponešto, i to bukvalno. Ovde su u nekoliko fotografija pokriveni svi trendovi – sport, logomanija, devedesete, osamdesete, futurizam, printovi geometrijski i animal, monokolor, zlato, pliš, koža, krzno, sve je tu, pa ko voli nek izvoli i odabere pravac po svojoj volji.
Max Mara
Kreativni direktor Max Mare ovom kolekcijom želeo je da baci fokus na prepoznatljiv kaput s Max Mara potpisom. Redizajn ovog klasika u nekoliko verzija i boja obeležio je kolekciju, dok su maksi-haljine i aksesoar tu da zaokruže stilsku priču.
Jil Sander
Ovde je dizajnerski pristup inspirisan trenutnim stanjem u svetu, kako ekološki tako i sa svih drugih aspekata. Ideja je bila da odeća bude pozitivna i kontrastna svim problemima, pa su tako krojevi mekanih zaobljenih ivica bili izbor dizajnera jer strogi krojevi sa naglašenim uglovima daju strog utisak koji su želeli da izbegnu. Odeća treba da grli onog ko je nosi i da na nežan način daje komfor, kaže dizajnerski dvojac.
Roberto Cavalli
Novi kreativni direktor brenda Paul Surridge, nakon prve kolekcije za proleće-leto koju je prestavio u Milanu, otkriva nam novi Cavalli pravac korak po korak. Osim glamuroznih večernjih izdanja, on želi da sinonim za brend postane i dnevna odeća jednostavnijeg kroja sa fokusom na kvalitetne materijale, što je i pokazao kroz ovaj pre-fall set za koji morate dva puta da proverite da li ispod piše Cavalli.
Diane von Furstenberg
Ako vas ove fotografije asociraju na plažu, to nije slučajno, jer upravo to je bilo na umu dok su nastajale skice. Naime, modeli su za godišnje odmore koji dolaze, pa su lepršave haljine, one na preklop, po kojima je brend poznat, nezaobilazni komadi. Ono što je nas privuklo jeste to što je nekoliko različitih modela i tipova fotografija pokazalo da je ovo kolekcija za sve žene bez obzira na podneblje sa kog dolaze.
Carolina Herrera
Sreća, sreća, radost jeste moto gospođe Caroline jer, kako i sama kaže, ovo je modna kuća sreće, a to treba da reflektuje žena koja nosi njenu odeću. Floralni motivi, vedre boje i lepršavi krojevi su tu da vam pomognu u tome.
Altuzarra
Fotografije kojima je predstavljena nova kolekcija slikane su napolju, a to nije slučajno jer je inspiracija za nastajanje modela parka. Da, jakna koju verovatno imate kod kuće, pa je njena razrada dovela do cele serije na zadatu temu. Printovi i pletiva na ostalim komadima nastaju kao potreba da se popuni stajling.
Chanel
Iako su sve modne kuće pre-fall predstavile fotografijama, Chanel je, kao i uvek, napravio spektakularnu skupocenu reviju od preko 80 stajlinga, koju su izneli najpoznatiji modeli, a lokacija je bila rodni grad dizajnera Lagerfelda – Hamburg. Dok je modni krem sedeo u prvim redovima, Karl je objasnio da su jednostavniji modeli nego inače tu zato što je Hamburg praktičan grad, pa je filozofija koja stoji iza nove kolekcije u skladu sa tim.