05.10.2017.

Senzualna šminka iz koje cure sokovi lepote

42 magazin
Steven Meisel
Može li na slici – šminkom – biti prikazana putenost prirodne lepote? Senzualna i sveža, lepota iz koje cure sokovi? Brend Loewe eksperimentisao je sa voćnim make-upom i izložio nas čarima boja tropskog voća na licu

Loewe

Na prvi pogled čudesna, nova kampanja brend Loewe može izazvati razna opažajna osećanja i apetite jer na fotografijama model Vittoria Cerreti u ustima ima sočne plodove tropskog voća iz kojih curi sok.

Sudeći po ovoj make-up tematici, čini se da kreativni direktor brenda Jonathan Anderson osluškuje puls Instagrama. Za kampanju proleće 2018. sastavio je tim snova: fotografa Stevena Meisela, šminkerku Pat McGrath i frizera Guida Palaua i dobio seriju fotografija Fruit. Portreti su inspirisani radovima umetnika sa Instagrama fokusiranih na plodove zasićene bojama i sopstvenim sokovima, čije voćnocentrične meditacije o polu i seksualnosti prati veliki broj ljudi, te svim artistima koji u svoje radove uključuju banane, dinju, limun, papričice, jaja, papaju…

Portreti su kompozicije koje evociraju pojmove – od ukusa, prirode i biologije do prikrivanja, umetnosti i želje

Na svakoj fotografiji šminka se savršeno slaže sa živopisnim unutrašnjošću sočnog ploda u ustima:

Bela unutrašnjost kanarske dinje slaže se sa izbeljenim čelom i belim kapcima i jagodicama (fotografija gore).

Loewe

Pitaja (dragon fruit) ide s kapcima obojenim intenzivnom fuksijom i crvenom.

Loewe

Japanska mušmula uparena je sa žutim kapcima i tačkama izgorele narandže u spoljnim uglovima očiju.

Loewe

Nar ide sa preplanuloružičastim obrazima i smrznutim trepavicama.

Loewe

Mangostin je složen sa obrvama u boji tamne brusnice.

Kampanja Loewe nije ni simbolična ni bukvalna, portreti su kompozicije koje evociraju pojmove – od ukusa, prirode i biologije do prikrivanja, umetnosti i želje.

Fruit make-up predstavljen je na Nedelji mode u Parizu, a portreti će biti izloženi na 500 javnih mesta.