Kako upakovati sreću u bočicu parfema, otkrivaju nam Dominique Ropion i Anne Flipo, virtuozi u kreiranju mirisa, koji već dve godine sarađuju s brendom Lancôme
Kada se pojavio, parfem La Vie Est Belle iznenadio nas je svojim svežim, intenzivnim notama, pa nije ni čudo što je ubrzo ceo grad počeo miriše upravo na njega, kako je postao svakodnevni saveznik mnogih dama. Ukoliko ste jedna od njih ili želite da saznate koju to magija ovaj parfem krije, obradovaće vas vest da se liniji La Vie Est Belle parfema pridružila najnovija, poboljšana verzija – Éclat de Parfum u čijem srcu osećamo gurmanski cvet narandže!
LA VIE EST BELLE L’ÉCLAT, nova priča o sreći
Otkad je prvi put kreiran 2012. godine, La Vie Est Belle poboljšava olfaktorni doživljaj sreće sa svakim novim izdanjem. Pre određenog vremena, kompanija Lancôme je zamolila dvoje velikih parfimera Dominique Ropion i Anne Flipo da prevedu u miris ideju sreće koja se neodoljivo širi od osobe ka drugima. Bile su im potrebne dve godine da stvore novi Eau de Parfum, La Vie Est Belle L’Éclat, koji pokazuje kako se sreća uvećava deljenjem. Miris otkriva oštru glavnu notu na blagoj i plemenitoj bazi, okupanoj u prozračnoj svežini cvetova narandže.
BLISTAVO OTKRIĆE – višestruki aspekti cveta narandže
Neodoljivo topla kompozicija koja otkriva mnogostruke aspekte cveta narandže, legendarnog cveta južnih predela koji delikatno budi čula svojom jedrom svežinom. “Cvet narandže ima neiscrpnu količinu različitih aspekata”, priznaje Anne Flipo. Njegova osnova sadrži neponovljiv plemeniti akord parfema La Vie Est Belle, koji je i ovog puta osmislio Dominique Roupion koristeći LMR CO2 iz mahuna vanile, ambroksan i sandalovinu. “Zamenio sam originalni akord mekim LMR CO2 iz mahuna vanile. Obavijene notama sandalovine doprinose stvaranju ukusnog krema od cveta narandže”, objašnjava on.
Bočica za beskrajnu igru noći
Kako bi izrazila svoju ideju sreće koja se širi i uvećava, Catherine Krunas došla je na ideju da prekrije konture originalne bočice – “kristalni osmeh” – sa bezbroj stranica: “Drzak u svojoj preciznosti i senzualnosti, dizajn La Vie Est Belle definisan je njegovim oblinama, veličinom osmeha, i ne bi trebalo da izgubi išta od svoje elegancije i čistote tokom svog razvoja”, kaže dizajner.
Ova nova bočica, koju su dizajnirali majstori obrade stakla u vekovima staroj kompaniji Maison Pochet, kao i originalni dizajn, zahtevala je neverovatnu tehničku virtuoznost – svako od 221 ispupčenja koja obavijaju bočicu ima pet strana, a uglovi su ručno podešavani kada su pravljeni kalupi.
Svetlosna kampanja
Fotograf Josh Olins je slikao Juliu Roberts kako sedi među mnoštvom ljudi, dominira društvom i naizgled zrači sunčanim i sjajnim prisustvom više nego ikada ranije. Alexandre Vauthier je i ovog puta dizanirao njenu haljinu, sjajnu kreaciju ukrašenu sa bezbroj kristala.