Večiti derbi se nastavlja, ali ovoga puta prelazimo na beauty teren. No, svejedno na kojoj podlozi, ovi večiti rivali igraju oštro kampanjama jedni protiv drugih
Vrlo je verovatno da ste već debatovali na temu Chanel protiv Diora i mi smo o tome već pisali. Ali ovde je gomila tema u okviru jedne, pa nije ni čudo što se često njoj vraćamo. Možemo da govorimo o dizajneru Christianu protiv gospođice Coco, ili poslednjim kolekcijama sada vodećih modnih kuća i njihovom poređenju, ili filozofiji i ciljnim grupama – Dior konzumenata protiv Chanelovih. Mi nismo mnogo razmišljali o ovome dok odjednom naše Instagram i Facebook profile nisu opsele fotografije, mini-filmovi, komentari i hashtagovi. Reč o je dve nove kampanje koje su se manje-više pojavile istovremeno.
Obe su agresivne, obe imaju glavne glumice: Natalie Portaman stoji iza Diora i Kristen Stewart pojavljuje se kao zaštitno lice Chanela. No, ovi filmovi sa advertajzingom u pozadini imaju i svoju A-produkciju, pa su tako reditelji i kompletna filmska ekipa odabrana sa vrha video-industrije, ne bi li rezultat bio na nivou epiteta visoka moda – visoka produkcija. Da se razumemo, nemamo ništa protiv ovog rivalstva, naprotiv! Zadovoljstvo je gledati ko će dalje da dobaci i šta koristi kao alat u tom dobacivanju.
Da li ćete se odlučiti zbog filma, poruke, velikih imena kuće, muzike, glumica ili zbog toga kako se miris vašeg tela spaja sa tečnošću iz bočica s potpisom Chanel ili Dior, to je na vama, ali u prolazu na ulici znaćemo odmah kome ste dali glas
Elem, ako ste mislili da je reč o novim modnim kolekcijama, ovo nije ta kategorija, što se i vidi jer ovaj članak stoji u sekciji lepote. Ovde se govori o dva parfema, iliti miriše na dva parfema – Miss Dior i Gabrielle Chanel . Obe kampanje prati muzička podloga, što se podrazumeva kada se rade filmovi. Chanel je odabrao Queen B, što ste mogli i da pretpostavite da ste pogađali, jer to je apsolutni pogodak ako pratimo globalnu popularnost Beyonce. Dior je za ovu priliku odabrao Chandelier koji izvodi SIA, a popularnost ove pesme nije mnogo manja kad malo bolje razmislimo.
I dolazimo do velikog finala! Spremni?
Šta je pisac, reditelj, modna kuća, marketing ili dizajner hteo ovom kampanjom da kaže ili poruči?
Gabrielle Chanel parfem nastao je sa idejom da pobudi buntovništvo u svakoj ženi. Coco Chanel bila je Gabrielle dok nije pomerila granice, probila ih i došla do Coco. Ovom kampanjom Chanel kuća želi da podstakne sve žene da se kreću stazom koju su same sebi iscrtale, da se ne osvrću na uštogljene društvene standarde, već da postavljaju svoje i hrabro i snažno koračaju ka vrhu. Nema potrebe širiti dalje, shvata se motivaciona poruka.
Miss Dior, s druge strane, ima malo dublju priču iza svog marketinga, možda Christian nije Coco, pa se žene teže povezuju s njim kao ličnošću, ali ljubav je odlična zamena. Najava kampanje bila je sa gomilom poznatih lica. Robert Pattinson, Bella Hadid i, naravno, Jennifer Lawrence kao muza, koji nas pitaju: „Šta biste vi uradili zbog ljubavi?“, svako sa svojim emotivnim ili duhovitim odgovorom. A onda je usledio vrhunac nakon teasera koji je opravdao najavu – film u kome Natalie demonstrira šta bi sve jedna žena uradila zbog ljubavi. I još jedna stvar, ukoliko se priključite #diorlovechain, možete da donirate u dobrotvorne svrhe organizaciju koju promoviše Natalie, a jedna od akcija ove humanitarne organizacije je edukacija žena u Keniji.
Da li ćete se odlučiti zbog filma, poruke, velikih imena kuće, muzike, glumica ili zbog toga kako se miris vašeg tela spaja sa tečnošću iz bočica s potpisom Chanel ili Dior, to je na vama, ali u prolazu na ulici znaćemo odmah kome ste dali glas – romantičnoj Miss Dior ili buntovnoj Gabrille Chanel.