Džoni, Beli i Gile su tri ortaka koja novom dobu daju stari šmek. Proverite da li znate nekog sličnog njima iz svog okruženja?
Ko su zapravo Džoni, Beli i Gile? Tri obična i nenametljiva, a opet potpuno drugačija muškarca o kojima već svi pričaju postali su jedna od glavnih tema.
Amstel, poznati pivski brend, kroz svoju novu kampanju NEW AGE, OLD SCHOOL upoznaje nas sa ova tri interesantna lika.
Džoni je uvek tu da pomogne, bez previše priče i hvalisanja. Beli nije lud za mobilnim telefonima i društvenim mrežama, ali ne okleva da se i u četiri ujutru javi prijatelju na poziv. Dok se Gile odavno uverio u ispravnost krilatice Govori tiho i nosi psa sa sobom. Doduše, umesto psa on uvek u svom okruženju ima prave drugare, poput Džonija i Belog, sa kojima ne propušta da šeruje sve lepe trenutke, ali i poslednju flašu Amstela.
Džoni, Beli i Gile podsećaju da pravo prijateljstvo nije nestalo, da su lepi maniri i briga o drugima uvek na ceni, kao i da je mudrost koja se stiče sa godinama i iskustvom – odlika najboljih
‒ Kroz svoju bogatu istoriju Amstel je pokazao da veruje da pravi prijatelji ne zasnivaju odnos na kratkim, jednosmernim i usputnim razgovorima u brzoj svakodnevici, već da zajedno koračaju kroz život i pružaju obostranu podršku, a upravo je to životna filozofija koju želimo da prenesemo i koju živimo – kaže nam Sofija Eftimovski Božović, senior brend menadžerka u kompaniji Heineken Srbija.
Priča o prijateljstvu krije se u samom DNK brenda Amstel. Njegovi osnivači, dvojica prijatelja, Čarls de Pesters i Johan van Marvijk Koj udružili su se davne 1870. godine. Svoju viziju su pretvorili u stvarnost i stvorili pivo po meri i ukusu potrošača u Amsterdamu. Njihova ideja prerasla je u stvarnost i predstavlja odličnu potvrdu da pravi prijatelji zajedno mogu sve.