Zato što je leto = muzika = festival = društvo, nastala je specijalna serija muzičkih pakovanja koje nas već uvodi u festivalsko raspoloženje jer svi jedva čekamo žurke na otvorenom!
Jedan od najpoznatijih svetskih brendova Heineken predstavlja novo dizajnirano pakovanje povodom Exita i Love festa. Heineken poziva sve da učestvuju u nagradnom konkursu Pokaži kako živiš svoju muziku. Glavna nagrada je Heineken experience na ovim muzičkim festivalima. Nagrada uključuje ulaznice za sve dane, prevoz do odredišta festivala i nazad, te spektakularni provod u Heineken VIP vili.
Nova specijalna serija pakovanja lansirana je u sklopu Heineken LIVE YOUR MUSIC kampanje, uz želju da obraduje i ohrabri potrošače da otvore svoj svet poneseni strašću prema muzici i da svoju muziku zaista i žive.
Vidimo se na Exitu i Love festu, ali i pre toga na netu kroz #LiveYourMusicAtExit ili #LiveYourMusicAtLovefest. Za učešće u nagradnom konkursu potrebno je da slikate ili snimite svoj doživljaj muzike uz novu Heineken bocu ili limenku, sa logom Exita ili Love festa.
Podelite svoj doživljaj na društvenim mrežama Facebook, Instagram i Twitter uz #LiveYourMusicAtExit ili #LiveYourMusicAtLovefest.
Svakog petka Heineken će birati po pet najkreativnijih pobednika ove akcije. Pobednici ovog nagradnog konkursa imaće slobodan ulaz za dnevni boravak u Heineken VIP vili. U vili ih očekuju i odlične DJ radionice, tematske žurke, vrhunska hrana uz Heineken, zabava i sjajan provod. Više informacija o nagradnom konkursu možete pronaći ovde.
Nakon Exita od 6. do 9. jula, Heineken nastavlja muzičko putovanje u Vrnjačku Banju na Love fest. Od 3. do 5. avgusta #LiveYourMusicAtLovefest pod sloganom Next Level.
Vidimo se na Exitu i Love festu, ali i pre toga na netu kroz #LiveYourMusicAtExit ili #LiveYourMusicAtLovefest.