Erica Simone stavlja u fokus ženski akt usred urbane metropole – lepota otkrivanja umesto skrivanja
Fotografkinja Erica Simone (30) živi i radi na relaciji Njujork – Pariz – Los Anđeles, a njene fotografije objavljivane su u najpoznatijim svetskim magazinima, kao što su National Geographic, New York Mag, The NY Daily News, PHOTO, PDN, NY Arts Magazine, Whitewall, Resource, Le Parisien, El Mundo… Ona je takođe jedan od suosnivača Curators for a Cause.
Serijom fotografija pod nazivom Nue York stavlja sebe ispred objektiva – u uobičajenim situacijama usred Njujorka, ali potpuno naga. Pa tako izlazi iz taksija, vraća knjige u biblioteku, šeta ulicama grada, pa čak i fotografiše model sa svojim timom.
Nagost za nju predstavlja najprirodniju formu, božje biće koje treba vrednovati. Iako je tanka linija između erotičnosti i umetnosti, Erica je uspešno smestila nago telo u ambijent uzavrelog Njujorka – otkrivajući lepotu akta. Koliko god paradoksalno izgledalo, ali nago telo na njenim fotografijama se skoro stapa sa sredinom, te otkriva potpunu lepotu prirodnosti. Bez predrasuda i tabua.
Iako je tanka linija između erotičnosti i umetnosti, Erica je uspešno smestila nago telo u ambijent uzavrelog Njujorka – otkrivajući lepotu akta!
Veoma poštuje telo i društvo, ali isto tako svojim delima želi da opipa granice ljudske tolerancije. Inspiraciju za stvaranje pronalazi u interesantnim licima ili telima, svetlim bojama, snažnom karakteru i nežnom senzibilitetu.
Inspirišu je i dela poznatih fotografa, pa se tako na njenoj listi uzora nalaze Steven Arnold, David LaChapelle, Spencer Tunick, Helmut Newton, Jimmy Nelson, Steve McCurry, Sebastiao Salgado, Bettina Rheims, Ellen von Unwerth…
Koliko god paradoksalno izgledalo, ali nago telo na njenim fotografijama skoro se stapa sa sredinom, te otkriva potpunu lepotu prirodnosti. Bez predrasuda i tabua
Za sebe kaže da nije egzibicionista i da nema osećaj srama da se naga predstavi javnosti, niti je briga šta ljudi misle o njoj. Isto tako se protivi društvenim stereotipima da je skrivanje tela iza odeće ispravno, a nagost potpuno nepoželjna.
„Spontanost i slučajnosti pretvaraju običnu fotografiju u pravu umetnost“, kaže Erica koja je najponosnija na fotografije koje su nastale potpuno neplanski, bez scenarija i poziranja.