Redizajniranje logoa je jedan zahtevan zadatak – loš dizajn može unazaditi dobar biznis. Promena logotipa poznatih svetskih kompanija izazvala je mnoge diskusije, a mi pitamo VAS – koji vam dizajn logoa se više dopada: stari ili novi?
Godina na izmaku donela je mnoge promene, kako u političkom i showbiz svetu, tako i u dizajnerskom univerzumu. Mnoge svetske kompanije odlučile su se za promenu identiteta i angažovale najbolje dizajnere koji su kreirali logotipe i na nov način prikazali neke od najpoznatijih svetskih brendova.
Redizajniranje logoa jeste jedan zahtevan zadatak – loš dizajn može unazaditi sasvim dobar biznis.
Instagram je jedan od takvih primera: njihov retro stilizovan logo u obliku kamere zamenjen je ikonicom u bojama duge. Ovakav potez razočarao je mnoge korisnike ove mreže, ljubitelje vintage estetike. Međutim, ova godina nije donela isključivo razočaravajuće promene, a mi vam predstavljamo logotipe koji (prema dizajnerima, online magazinima i kritici publike) zaslužuju aplauz.
Radi poređenja, spojili smo stari i novi dizajn: sa leve strane je stari logo, dok je sa desne novi.