Bvlgarijevi dragulji kreću na put u Fiatu 500 šireći svetom duh italijanskog stila i hedonizma Večnog grada
U okviru kreativne kampanje brenda Bvlgari – Roman Holiday (Praznik u Rimu) Fiat i Bvlgari dogovorili prestižnu partnersku saradnju kroz koju će širom sveta proneti živ duh i radost življenja dva apsolutno italijanska brenda.
Minijaturni keramički Fiati prevoziće nejotmenije putnike – veličanstvene Bvlgari dragulje
Za potrebe ovog Praznika u Rimu izrađeno je 1.600 najfinijih keramičkih minijatura legendarnog Fiata 500F, u razmerama 1:6 i 1:12, koji će krasiti izloge oko 300 Bvlgarijevih radnji širom sveta, a ti automobili prevoziće posebnu vrstu najotmenijih putnika: veličanstvene Bvlgarijeve dragulje, koji simbolišu najfiniji italijanski ukus i stil.
Mali beli i zlatni modeli su replike najpopularnijeg Fiata 500 svih vremena, serije F, koja se proizvodila od 1965. do 1972, a koji je 4. jula ove godine i zvanično dobio status umetničkog dela, budući da se pridružio stalnoj postavci MoMA (Muzeja moderne umetnosti), u Njujorku, na svoj 60. rođendan, kao simbol italijanske kreativnosti i stila.
Kampanja Praznik u Rimu brenda Bvlgari zasnovana je na čuvenom filmu u kojem glavne uloge igraju Odri Hepbern i Gregori Pek
Projekat 500 kompanije Fiat savršeno odgovara letnjoj kampanji Praznik u Rimu brenda Bvlgari, koja je zasnovana na čuvenom filmu u kojem glavne uloge igraju Odri Hepbern i Gregori Pek, a u osnovi reklama su živopisne mape Rima – doma izvanrednih kulturnih spomenika i čuvenih zabavnih lokacija – koji evociraju hedonistički duh Večnog grada.
Model Fiat 500F je u društvu minijatura drugog italijanskog simbola – skutera Vespa.