… što se nije dogodilo otkad ovaj francuski brend postoji
Prepoznatljiv logotip sa Lacostepolo-majice privremeno je zamenjen i to ugroženim vrstama životinja kako bi se skrenula pažnja da one mogu nestati sa lica Zemlje.
Kampanja pod nazivom Spasi naše vrstelansirana je tokom ovogodišnjeg Paris Fashion Weeka, 1. marta i u rekordnom roku su sportske majice rasprodate do poslednjeg komada.
Lacoste je logotip krokodila uveo još davne 1936. godine, a kompanija nikada ranije nije prodavala majice sa drugim životinjama
Krokodila na levoj strani grudi zamenili su kornjača, sumatranski tigar, iguana, lemur i druge ugrožene vrste životinja.
Francuska kompanija na ovaj način prikupila je sredstava koja su otišla na račun Internacionalne unije za zaštitu prirode koja vodi ovaj projekat, ali i slične projekte očuvanja životne sredine.
„Zajedno, ovi retki reptili, ptice i sisari govore u ime svih poznatih ugroženih vrsta“, navodi IUCN u saopštenju.
Služba za zaštitu i proučavanje riba i divljih životinja u SAD stavila je čak 1.459 životinja na svoju listu ugroženih vrsta, što samo govori da je stanje alarmantno i da je neophodno imati što više ovakvih projekata ne bi li se ta brojka smanjila.
Prepoznatljiv logotip sa Lacostepolo-majice privremeno je zamenjen i to ugroženim vrstama životinja kako bi se skrenula pažnja da one mogu nestati sa lica Zemlje
Stručnjak za divlje životinje Jeff Crowin pohvalio je trud brenda Lacostei rekao da se nada da će ovaj potez inspirisati druge kompanije da preuzmu slične projekte.
„Možda će Jaguar učiniti nešto za jaguare“, rekao je on.
Podizanje svesti jednako je važno za prikupljanje sredstava jer za rešavanje problema potrebno je razumeti izazove pre svega, dodao je Jeff.
Lacoste je logotip krokodila uveo još davne 1936. godine, a kompanija nikada ranije nije prodavala majice sa drugim životinjama. Uzimajući u obzir ovaj istorijski podatak, možemo da kažemo samo –bravo!