Rajićeva Shopping Centar ima nekoliko razloga zbog kojih ne bi trebalo da zaobiđete Rajićevu ulicu u srcu grada
Gospodski maniri
Ako se pitate kako je poznati brend luksuzne muške odeće RANCCO proslavio 30 godina postojanja, odgovor ide u skladu s njegovim imenom – otvaranjem novog lokala u Rajićeva Shopping Centru. Uz muziku gudačkog sastava Duo Incognito, prijatelje iz kulturnog i javnog života Srbije, dugogodišnje saradnike i medije, tim modnog brenda RANCCO, sa osnivačem i modnim virtuozom Rankom Madovim na čelu, uživao je u odličnoj atmosferi i predstavljanju nove RANCCO kolekcije za jesen 2017. godine.
Ovaj modni brend već godinama sarađuje sa najelitnijim proizvođačima tkanina, među kojima su italijanski Vitale Barberis Canonico, Cerruti, Monti, engleski Dormeuil, ali i prestižni Scabal. Kao i do sada, kolekcije odela i sakoa izrađene su od najprefinjenijih štofova, u čijem sastavu preovladavaju kašmir, moher i svila.
Italijanski šarm
Posle više od 200 radnji otvorenih širom sveta, i Beograd se može pohvaliti da je bogatiji za novi modni brend iz Armani Groupe, upravo zahvaljujući Sportina Groupu kao prvom frašiznom partneru za Evropu. Armani Exchange namenjen je mlađoj populaciji, sa fokusom na italijanski chic unutar ležerne, svakodnevne mode.
Sve na jednom mestu
Ovo je sedma Sportina radnja u Srbiji, ali ovog puta izmenjenog i ekskluzivnog enterijera. Svetski poznati modni kreatori izabrali su baš novu Sportinu za izložbu svojih najboljih kreacija, što je čini premium radnjom.
Na rafovima nove Sportina radnje uživaćemo u modnim komadima sledećih brendova: Hugo Boss, Ralph Lauren Polo, Exton, Barleycorn, Police, Dedicated, Ugg, Tosca Blue, Vicenza, Gioseppo, Parfois, Fracomina, Morgan, Superdry, Jack&Jones, Tom Tailor, Marx, Superga, Only, uz Trussardi i Michael Kors modne dodatke.
Kalifornikacija u Beogradu
Evoi druge Esprit radnje u Beogradu verodostojnog kvaliteta. Esprit motiv, od osnivanja 1986. godine u Kaliforniji, jeste We want to make you feel good to look good. I danas neguje svoju mladost i svežinu. Jednostavnost i lakoća bile su i ostale vodilja ovog modnog brenda, koji se bavi stvarnim ljudima i društvom.