06.06.2017.

Odeća za zemlju Nedođiju

42 magazin
Danilo Pavlović

Učite decu da vole muziku, umetnost, film. Dodajte na spisak i modu jer ona je sa njima od malih nogu

Macci Macci

Ako imate utisak da radni dan završavate neumorni i nakon deset sati posla, onda je to samo pokazatelj da ste odabrali pravu profesiju. Iliti prostim jezikom govoreći – vi vaš posao volite da radite, on vas ispunjava a ne umara. U tome je uspela Milica Bužančić!

Nakon dugogodišnje karijere u modi i dizajnu enterijera njeno preplitanje poslovnog i privatnog spojilo se konačno na sredini kada je postala majka devojčice Bianke. A kako je to specifičan trenutak u životu svake žene, ni Milica nije izuzetak. I ona je svu svoju energiju usmerila ka novom članu njenog života i prilagodila mu ostale segmente. Vrlo spontano i bez kompromisa, ovde su se modna profesija i iskustvo spojili sa majčinskom ljubavlju. A sve je počelo zamišljanjem odeće koju bi Bianka nosila. Tako spontano nastaje brend dečje odeće Macci Macci, koji je logičan izbor za naziv jer je upravo to nadimak njene ćerke.

Ova kolekcija posvećena je onoj cool deci sa neverovatnom osobenošću i maštom, onima koji i dalje žive u svojoj zemlji Nedođiji

Kada razmišljate o pokretanju brenda, onda planu pristupate strateški ili po osećaju, a ovde je vrlo jasno kojim putem je išla ideja dizajnerke.

‒ Nisam želela da se deci oduzme ništa od radosti koju njima garderoba koju oni nose predstavlja. Ali ni najvažnija komponenta kada je reč o mališanima, a to je udobnost – kaže Milica.

Odabiru materijala posvećena je dodatna pažnja, pa je svaki komad iz nove kolekcije za uzrast od 0 do 12 godina izrađen od organskog ili najfinijeg pamuka koji garantuje detetu udobnost pri svakom pokret u toku aktivnog dana. Da su deca maštovita, svi znamo, zato je važno da tako i ostane, pa je izbor razigranih printova i boja taj koji bi trebalo da podstiče dečju individualnost i imaginativnost.

‒ Ova kolekcija posvećena je onoj cool deci sa neverovatnom osobenošću i maštom, onima koji i dalje žive u svojoj zemlji Nedođiji, jer filozofija brenda Macci Macci jeste da deca ne treba da nose dosadnu garderobu – objašnjava dizajnerka.

A mi se sa njom slažemo! Deci treba dati mogućnost da naprave svoj savršen svet od svega što ih okružuje. Ako im damo prave elemente i oni uspeju u tome, svoj individualni savršen svet će lako preneti u – svet odraslih.

Da se idejnim skicama i izradom kvalitetnih komada odeće Miličin posao ne završava, dokazuju fotografije koje njenu zamisao vizuelno prate. Naime, oko Milice se okupio kreativni tim koji je kroz art direkciju, fotografiju i stajling doprineo da njena početna ideja dođe do finala, a to je kampanja koja daje jasnu poruku: ovo je vreme novih klinaca.