09.06.2017.

Trepnite i ugledajte novu sebe

42 magazin
Instagram

lancome maskara

Gustina, volumen, dužina, boja i postojanost jedinice su mere lepote ženskog pogleda, a sve je to sada moguće postići jednom maskarom

Frazu da lepota leži u oku posmatrača može da sruši jedno argument da ona takođe leži i u oku žene sa čijim se okom taj posmatrač susreće. Jer lepo uokvireno, istaknuto, duboko oko jeste istovremeno lovac pažnje i put do tajne.

Krenimo ovako. Ako izuzmemo kozmetičke preparate od kojih je koža mlađa, jedra i sveža, ne postoji make-up alatka važnija i korišćenija od maskare. Žena može da izađe na ulicu bez brusthaltera ili pertle, ali ako izađe bez maskare, odmah oseća nagost, nedostatak, nezavršenost. Jer maskara je final touch, kraljica transformacije i beauty drame.
Zato je svako ko je želeo da pronikne u tajnu te ženske lepote i drame posmatrao potrebe i navike žena.

Recimo, to je činio Armand Petitjean, osnivač kuće Lancôme. Njegovo posmatranje rezultiralo je time da je 1967. lansirao maskaru jer je primetio da je baš maskara omiljena make-up alatka Francuskinja, od kojih bi i danas sve žene sveta da pozajme malo tog genetikom uslovljenog šika.
Naime, on je zapazio da Francuskinje ovaj make-up proizvod biraju i kupuju u zavisnosti od dužine, debljine i volumena svojih trepavica, te da bez maskare ne izlaze iz kuće.

Više od 80 godina Lancôme je vodeći svetski luksuzni baeauty brend, oličenje glamura baziranog na francuskom šiku i bezvremenom stilu

Ta prva maskara zvala se Lancômatique, a bila je genijalna i jedinstvena formula dizajnirana tako da zadovolji čak i najzahtevnije dame otvorenog i markantnog pogleda na svet.

lancome maskara

Od tada je Lancôme lansirao oko 30 različitih maskara visokoinovativnog dizajna, različitih crnih nijansi, različitih boja, najrazličitijih četkica, tekstura…

L’Oreal je kupio Lancôme 1964. i on je danas jedan od najvećih luksuznih brendova za negu kože u svetu, koji se uspešno hvata ukoštac sa novim izazovima i potrebama žena 21. veka, a pritom se oslanja na dva aspekta: naučnu ekspertizu laboratorija za temeljna istraživanja kože i na ekspertizu stručnjaka za kreiranje formula, pravih virtuoza za teksturu.

Dakle, više od 80 godina Lancôme je vodeći svetski luksuzni beauty brend, oličenje glamura baziranog na francuskom šiku, bezvremenom stilu i naučno dokazanim rezultatima, koji potvrđuju zajedničke postulate ženske lepote u više od 160 zemalja širom sveta.

lancome maskara

Poslednja u nizu Lancôme proizvoda  je maskara za volumen s postojanošću do 24 sata MONSIEUR BIG – za najveće, najcrnje trepavice do sada (po ceni od 3.429 dinara) . Njena velika četkica i nova formula omogućavaju jednostavno nanošenje i 12 puta veći volumen.

Trepnite i ugledajte novu sebe.