Više nije važno napraviti zanimljivu modnu prezentaciju. Danas je, kao i u svim ostalim životnim oblastima, i u modnoj industriji imperativ autentičnost. I to savršeno razume jedna agencija
Modna industrija svakodnevno inspiriše veliki broj ljudi i nudi raznolikost ideja, različite modne transformacije i mogućnost samoizražavanja. Modne revije su svojim interaktivnim pristupom, savršeno uvežbanim catwalkom i visokobudžetnom scenografijom zaintrigirale široke narodne mase, pa je pristupačnost ovakvim dešavanjima sve veća, uključujući i one koji nisu deo probranog modnog društva.
Ipak, koliko nas se zapita ko stoji iza organizacije jedne revije visoke mode?
Reč je o velikom timu profesionalaca koji ništa ne prepušta slučaju. Za reviju Diora, Chanela ili Louisa Vuittona, koju možete pogledati na YouTubeu ili Fashion TV-u nisu zaslužni samo talentovani i inspirisani pojedinci i modne agencije. Iza većine revija svetskih modnih brendova stoji agencija za organizaciju događaja Bureau Betak. Alexandre de Betak, njen osnivač, često ističe da je organizacija spektakularnih modnih dešavanja podstaknuta ambicijom da svaki naredni događaj bude korak ispred u odnosu na prethodni, sa ciljem da svoju ideju pretvori u revoluciju.
Prvi čovek agencije Alexandre de Betak šaljivo poručuje da je sledeća lokacija planeta Mars i da se modeli pripremaju za veliko putovanje u svemir
Vođen ovim pristupom, on je mnogo doprineo evoluciji mode. Kroz 25 godina u modnom biznisu realizovao je više od 600 modnih događaja. Njegova agencija je lider u produkciji i dizajnu, kreativnom koncipiranju i realizaciji mnogih velikih modnih događaja za svetski poznate brendove – Chalayan, Viktor & Rolf, Dior, DunHill, Michael Kors, Berluti, Saint Laurent i mnoge druge.
Ubedio je čelnike muzeja Rodin da mu odobre podizanje kristalne ledene pećine inspirisane Narnijom, sagradio je džinovsku kutiju od ogledala oko moskovskog Crvenog trga za potrebe revije Christian Dior, a nedavno je realizovao i reviju na ulicama Kineske četvrti u Njujorku za kolekciju proleće-leto 2018 dizajnera Rafa Simonsa.
Za prolećnu kolekciju modnog brenda Dior Bureau Betak osmislio je očaravajuću baštu inspirisanu florom i faunom. Napravljena je neka vrsta baštenskog lavirinta sa drvetom sreće u sredini. Klupe na kojima su sedeli posetioci bile su kompletno pokrivene lišćem, a modeli su podsećali na šumske bogove u eteričnim, šumskim i pastelnim tonovima. Plafon se sastojao od spiralnih ogledala i reflektora, dok su sa drveta sreće visili dijamanti, davajući extra sparkle efekat čitavom događaju.
Pod kreativnim nadzorom De Betaka revije se organizuju na poljima lavande, u baštama svetskih muzeja, na stadionima i u grandioznim palatama iznajmljenim specijalno za potrebe tih događaja.
Modni brend Jacquemus je upravo sa agencijom Bureau Betak svoje kreacije predstavio na modnoj pisti montiranoj na velikim poljima lavande i tako doprineo vizuelnoj senzaciji posebno pogodnoj za fotografisanje, koja je postala glavna tema na društvenim mrežama.
Glamurozne i raskošne lokacije nisu uvek preduslov za uspešan događaj. Modna kuća Ermenegildo Zegna je letnju kolekciju za 2020. godinu prikazala u ruševinama napuštene fabrike čelika, gde peščana pista i čelični potporni stubovi odaju utisak industrijske zone, kilometrima udaljene od ekskluzivnih modnih dešavanja. Rustični ambijent, prigušeni reflektori i plavi dim dodali su čitavom događaju efekat misterioznosti i tako ga diferencirali u odnosu na druge revije poznatih modnih brendova u 2019. godini.
Prvi čovek agencije Alexandre de Betak šaljivo poručuje da je sledeća lokacija planeta Mars i da se modeli pripremaju za veliko putovanje u svemir. Ne sumnjamo da je planeta Zemlja za De Betakove vizije odavno tesna.